#QueenSugar

Fun Fact

16% of customers use Facebook, Twitter and the other major social networks to interact with businesses.

Quoted @yellaboi_dee

Darla and Ralph Angel... omg 😭😭😭

And they better MAKE A BABY!!! #QueenSugar

0
0
0
Carly
15 minutes ago

Darla and Nova continue to irritate me 🙄 #QueenSugar

0
0
0

Oooo Lawd #QueenSugar !!!!! Sam always has a damn trick up his sleeeve.... BUT NOT MY GOOD SPELMAN SIS.....🥴

0
0
0

Micah going to Harvard is kind of corny #QueenSugar

0
0
0

☕️ is SPILLED, The 💩 has HIT the fan #QueenSugar

0
0
0

Sooooo where is my #RalphAngel cause the way he loves darla bruhhhhh 😩😩😩 🗣🗣🗣That’s what I want !! #queensugar #kofisiriboe @kofi you like nerdy hood chicks who can sing or nah??? Lol

0
0
0

I still can't get over the whole 'forgotten gift on the closet' thing. The timeline on this show is weird but I'm pretty sure that they are telling us that there hasn't been done any (spring) cleaning in years 😜 #QueenSugar

0
0
0

No matter what happens on #QueenSugar I will always be here for the beauty that is Aunt Vi's and Hollywood's relationship. Not only how much they love each other (which is so palpable) but it's also so great to see two "older" people who have the hots for each other so openly!

0
0
0
Your nominees for Outstanding Performance by an LGBTQ+ Actor in a Drama:

Indya Moore, #PoseFX 
Mj Rodriguez, Pose
Angelica Ross, Pose
Laverne Cox, Orange is the New Black #OITNB 
Rutina Wesley, #QueenSugar 
Dominique Jackson, Pose

Voting ends TOMORROW: http://bit.ly/GayEmmys2019 

Your nominees for Outstanding Performance by an LGBTQ+ Actor in a Drama: Indya Moore, #PoseFX Mj Rodriguez, Pose Angelica Ross, Pose Laverne Cox, Orange is the New Black #OITNB Rutina Wesley, #QueenSugar Dominique Jackson, Pose Voting ends TOMORROW: http://bit.ly/GayEmmys2019 

When Charley meets Parker. 😭😭😭 #QueenSugar

When Charley meets Parker. 😭😭😭 #QueenSugar

“Not all dark corners need light.” Aunt Vi, #QueenSugar 👏🏽

0
0
0
KB🐻
4 hours ago

Shit just got real #QueenSugar

0
0
0
OMG SHES PARKER CAMPBELL! THIS IS SOME GOOD SHIT! #QueenSugar

OMG SHES PARKER CAMPBELL! THIS IS SOME GOOD SHIT! #QueenSugar

CLAGS
5 hours ago
Join CLAGS and @GCPresents at @GC_CUNY in celebrating the life and work of Cheryl Dunye @cdunye at our annual José Muñoz Award ceremony! Tickets here: http://bit.ly/clagscheryl  #cheryldunye #josemunoz #clags #cuny #queensugar #lgbt #queer #watermelonwoman #lesbian

Join CLAGS and @GCPresents at @GC_CUNY in celebrating the life and work of Cheryl Dunye @cdunye at our annual José Muñoz Award ceremony! Tickets here: http://bit.ly/clagscheryl  #cheryldunye #josemunoz #clags #cuny #queensugar #lgbt #queer #watermelonwoman #lesbian

Don't know if you know this @LarenzTate (or @ava), but on the Facebook #QueenSugar group, your name has been "put in the hat" to play Charley's new love interest. 🤷🏽‍♂️😄😜

0
0
0

I just Love All the Components of #QueenSugar the Detail, The Intentionality, The Beauty In Blackness! Moreover The Southern Black Experience!

0
0
1

OOOMG Sam Boudreau has a black daughter. I knew it!! #QueenSugar

1
0
0

Sam secret and Charly greatest opponent has been revealed, Nova finally is in good terms with all of her family members! Queen Sugar: S4 Finale (Review/Recap) #queensugar, #OWN https://youtu.be/BkjBGBwA15M  via @YouTube

0
0
0

Just finished season 1 of #QueenSugar Thoughts: I love Nova's heart and passion. Charley is a bad bitch. I'm so happy for Ralph Angel.

0
0
0
Next Page